INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Natt-OL Tisdag 19/10 2004-10-18 18:53 

Avresa Karlslund kl 18:00 till Rusakulan.
Inga kontroller ute då vi ej velat ge oss ut i skogen på dagen pga älgjakten.

Banan som mäter ca 7 km går att korta av men ej nödvändigt.
Vi kommer att springa i grupper om 4 och starta med mellanrum inom gruppen.
Men det tar vi på plats

/Stefan




Skrivet av:

Stefan Aronsson
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1195


  [Tillbaka

Kommentarer 3 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: stefan [2004-10-19 7:06]
Då det saknas kontroller i skogen så går det alltid att anpassa en bana åt dem. Och de kan ju springa tillsammans hela tiden, men det är ju rejäl vildmarksterräng.

Skrivet av: Barbro Carbonnier [2004-10-18 21:49]
Passar det här för "Guldgängare"?

Skrivet av: stefan [2004-10-18 18:57]
MEDTAG PLASTFICKA, A5 eller A4



[Tillbaka]