|
Natt-OL Tisdag 19/10
| 2004-10-18 18:53 |
Avresa Karlslund kl 18:00 till Rusakulan. Inga kontroller ute då vi ej velat ge oss ut i skogen på dagen pga älgjakten.
Banan som mäter ca 7 km går att korta av men ej nödvändigt. Vi kommer att springa i grupper om 4 och starta med mellanrum inom gruppen. Men det tar vi på plats
/Stefan
|
Kommentarer
| 3 inlägg hittills |
| Skrivet av: | stefan [2004-10-19 7:06] | |
|
 |
| Då det saknas kontroller i skogen så går det alltid att anpassa en bana åt dem. Och de kan ju springa tillsammans hela tiden, men det är ju rejäl vildmarksterräng. |
| Skrivet av: | Barbro Carbonnier [2004-10-18 21:49] | |
|
 |
| Passar det här för "Guldgängare"? |
| Skrivet av: | stefan [2004-10-18 18:57] | |
|
 |
| MEDTAG PLASTFICKA, A5 eller A4 |
[Tillbaka]
|