INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Helgens tävlingar i Karlslund 2004-10-12 11:16 

Kommande helg, 16 och 17 oktober, arrangerar KIF löpartävlingar i Karlslundsskogen. Vore skoj om det blev några KFUM:are i år också till start.

Lördag 16: "LoMa Runt" - En terrängtävling med 9 hinder/varv, ungefär som Tjurruset och CrazyRace.
Deltagarna springer så många varv som de hinner på den tid segraren springer 5 varv. Ett varv är ca 1,8 km.
MASSTART KL 11.00 från Motionscentralen
Två klasser: Herrar och Damer. Avgift: 80 kr (efteranmälan på plats 120 kr). Födda 1989 eller tidigare är välkomna som deltagare. Bra priser; mobiltelefoner mm.
Inbjudan: Inbjudan LoMa Runt (OBS! PDF-fil)

Söndag 17: "Karlslundsloppet"
MASSTART KL 11.00 från Motionscentralen
Finns klasser från 6 år och uppåt. Även motion 5 km. Prispengar i tävlingsklasserna på 10 km; herr och dam (fast inga bra anmälda ännu...)
80 kr för anmälan senast idag eller 120 kr kontant på plats på söndag.
Inbjudan: Inbjudan Karlslundsloppet (OBS! PDF-fil)




Skrivet av:

Johan Ericsson
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1190


  [Tillbaka

Kommentarer 8 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: Skistar [2004-10-14 12:14]
Till alla tjejer>>> Det är ytterst få anmälda i damklasserna. Så om någon har lust på ny mobiltelefon och lite prispengar är tillfället gyllene..

Skrivet av: Peiza [2004-10-14 8:41]
skistar>> Misstänkte det när Håkan nämde bra och tisarkillar i samma mening mohaaaha :)

För min del ska jag nog strö salt i såren och komma upp och titta på, dyker även upp på KM ikväll.

Skrivet av: skistar [2004-10-13 22:44]
Patrik>> rysskigt snabba..

Skrivet av: Patrik [2004-10-13 22:38]
Herr Örvill>> Vilka?

Skrivet av: Herr Örvill [2004-10-13 8:15]
Det är tre bra tisarkillar anmälda till på söndag, så anmäl er och ta chansen att mäta er med dem!

Skrivet av: Johan [2004-10-12 20:51]
Patrik >> Jag har inte kollat banan, men informationen jag har fått är att det är hinder av "lumpenkaraktär"... Men jag tror att du känner igen dig om du tänker dig testrundan i karlslund parat med leken "hela havet stormar" i skolgympan; några bommar/tallar att klättra över och under och några blöta hål att passera.

Skrivet av: 1.96 [2004-10-12 16:37]
Hade såklart varit med, i första hand på LoMa runt. Om det inte varit för helgens tävlingspremiär i SKIDOR!!!!

Skrivet av: Patrik [2004-10-12 12:24]
Vad är det för typer av hinder? (på ett ungefär alltså)..

lät intressant annars,kanske dubblerar..ska ta mig en funderare



[Tillbaka]