|
25-manna - Reseinformation
| 2004-10-05 23:00 |
Årets 25-manna arrangeras vid Rudans Gård och som vanligt ställer vi KFUM upp med tre lag. Som vanligt sker resan i två bussar och några bilar. Här följer information omkring resandet till och från 25-manna.
Str. 1 och 2 åker i bilar på fredag den 8:e oktober. Avresan sker från klubbstugan i Karlslund kl. 18.00. Resan sker i personbilar och övernattning sker på vandrarhemmet Klubbensborg.
För löpare på str. 3 och 4 plus några till sker avresan med Buss 1 (Johan Gunnarsson är chaufför) från klubbstugan i Karlslund lördagen den 9:e oktober kl. 06:00.
För övriga sker avresa med Buss 2 (Lasse Hellstrandh är chaufför) från klubbstugan i Karlslund lördagen den 9:e oktober kl. 07:00.
Tidsschemat för morgonen innehåller inga stora marginaler så kom i tid för ilastning av bagage. Bussarna åker direkt till tävlingen och buss 1 beräknas vara framme till starten kl. 9.00 och buss 2 en timme senare.
Efter tävlingen går den ena bussen tillbaka till Örebro för de som önskar åka hem. Den andra bussen går till vandrarhemmet Klubbensborg där ett gäng som vanligt övernattar.
OBS! GLÖM INTE ATT TA MED DIN SPORTIDENT-BRICKA!!!
Här finns ett schema över transporterna för årets 25-manna
25-mannas hemsida
[Tillbaka]
|