|
Multisport - utvärdering - kick off 2005
| 2004-09-15 21:44 |
Ganska hög tid att även utvärdera ett av våra tidigare arrangemang. Se detta som en kick off inför nästa års tävling. Beslut om datum, koncept o.d. Nu på onsdag 22/9 19:30 i Karslund.
Alla med en åsikt eller idé om förbättring/förändring välkomna. Även de stora skarorna nyfikna är välkomna. Extra varmt välkommen är nästa års tävlingsledare!
Synpunkter kan även mailas eller telefoneras in til undertecknad.
Väl mött!
Tomas
[Tillbaka]
|