INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Utvärderingsträff USM 2004 2004-09-14 11:20 

Måndagen den 20 september kommer det att hållas en utvärderingsträff för alla USM-funktionärer som vill tycka till och utvärdera tävlingarna. Vi hoppas att så många huvudfunktionärer som möjligt har tid/lust att komma men det finns inget tvingande åtagande att vara på plats. Även andra intresserade funktionärer är välkomna.

Vi träffas i klubbstugan i Karlslund kl. 18.00 på måndag. Tillsammans kommer vi då att utvärdera vad som gått bra och vad vi kan förbättra. Materialet som kommer fram av den här kvällen kommer att kunna användas vid framtida arrangemang och vi kommer även att skicka den till kommande arrangörer av USM.

Utvärderingen leds av Johanna Holm från SISU Idrottsutbildarna.

SISU Idrottsutbildarna bjuder på fika.

För vår planerings skull så ser vi gärna att ni anmäler Er i kommentarsfältet här nedan!

Välkomna hälsar

Johan Gunnarsson Tävlingsledare & Johanna Holm SISU Idrottsutbildarna




Skrivet av:

Johan Gunnarsson
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1174


  [Tillbaka

Kommentarer 8 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: Lasse A [2004-09-20 16:25]
Även jag ska försöka hinna till kl 6

Skrivet av: Hasse [2004-09-20 6:52]
Jag kommer - Ulla har föräldraträff.

Skrivet av: Lars Jonhed [2004-09-19 21:57]
Kommer en kort stund 18.00 Har med ifyllda närvarokort!

Skrivet av: Birgitta A [2004-09-17 21:50]
Jag kommer lite senare, gympan slutar kl 18.00.

Skrivet av: Pecka [2004-09-15 23:38]
Tyvärr! Är i Kroatien och seglar

Skrivet av: stefan [2004-09-15 14:29]
Jo jag kommer!

Skrivet av: BoRot [2004-09-15 8:43]
Räkna med mig

Skrivet av: Ingemar Widén [2004-09-14 16:13]
Jag kommer säkert att närvara såvida inte något ännu mer angeläget dyker upp.



[Tillbaka]