|
Utvärderingsträff USM 2004
| 2004-09-14 11:20 |
Måndagen den 20 september kommer det att hållas en utvärderingsträff för alla USM-funktionärer som vill tycka till och utvärdera tävlingarna. Vi hoppas att så många huvudfunktionärer som möjligt har tid/lust att komma men det finns inget tvingande åtagande att vara på plats. Även andra intresserade funktionärer är välkomna.
Vi träffas i klubbstugan i Karlslund kl. 18.00 på måndag. Tillsammans kommer vi då att utvärdera vad som gått bra och vad vi kan förbättra. Materialet som kommer fram av den här kvällen kommer att kunna användas vid framtida arrangemang och vi kommer även att skicka den till kommande arrangörer av USM.
Utvärderingen leds av Johanna Holm från SISU Idrottsutbildarna.
SISU Idrottsutbildarna bjuder på fika.
För vår planerings skull så ser vi gärna att ni anmäler Er i kommentarsfältet här nedan!
Välkomna hälsar
Johan Gunnarsson Tävlingsledare & Johanna Holm SISU Idrottsutbildarna
|
Kommentarer
| 8 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Lasse A [2004-09-20 16:25] | |
|
 |
| Även jag ska försöka hinna till kl 6 |
| Skrivet av: | Hasse [2004-09-20 6:52] | |
|
 |
| Jag kommer - Ulla har föräldraträff. |
| Skrivet av: | Lars Jonhed [2004-09-19 21:57] | |
|
 |
| Kommer en kort stund 18.00 Har med ifyllda närvarokort! |
| Skrivet av: | Birgitta A [2004-09-17 21:50] | |
|
 |
| Jag kommer lite senare, gympan slutar kl 18.00. |
| Skrivet av: | Pecka [2004-09-15 23:38] | |
|
 |
| Tyvärr! Är i Kroatien och seglar |
| Skrivet av: | stefan [2004-09-15 14:29] | |
|
 |
| Jo jag kommer! |
| Skrivet av: | BoRot [2004-09-15 8:43] | |
|
 |
| Räkna med mig |
|
 |
| Jag kommer säkert att närvara såvida inte något ännu mer angeläget dyker upp. |
[Tillbaka]
|