|
KORT-KM på Tisdag. Nu med ändrad info!
| 2004-09-10 15:36 |
Nu är det dags för kort-KM. Redan på Tisdag 14/9 är det dags. Anmälan genom att kommentera nyheten eller lämna skriftlig anmälan till mig under USM...
Banor: "Lång": 4.0km, Kort: 2.3km (något lättare, men bara lite..).
Start: Vid TC. Fri starttid från c:a 17.40 till c:a 18.40
Samling: Utmed vägen mellan Ymningshyttan och Falkasjön. Vägvisning i form av skärmar från norra delen av campingen vid Ånnaboda.
Stämpling med sportident. Sekreteriatschef; Claes Norman
|
Kommentarer
| 36 inlägg hittills |
| Skrivet av: | fimpen [2004-09-14 11:44] | |
|
 |
Hej Per! Du har säkert sett Ida Nordin, Vok´s fråga på pladdret. Hoppas det går att lösa!
Fimpen |
| Skrivet av: | Annica M [2004-09-14 10:40] | |
|
 |
| Jag vill gärna springa korta banan om det inte är för sent att anmäla sig |
| Skrivet av: | beh [2004-09-14 8:53] | |
|
 |
| Björklund springer gärna långa. |
|
 |
| Elmo Jag vill springa korta banan |
| Skrivet av: | Ida [2004-09-13 22:05] | |
|
 |
| Jag vill springa korta banan! |
| Skrivet av: | Stefan again... [2004-09-13 21:32] | |
|
 |
| sorry. I forgot the category. "long" would be nice. |
| Skrivet av: | stefan [2004-09-13 21:31] | |
|
 |
| Hej hej. I am an exchange student from Switzerland and i would like to join your club and if there is a possibility, I would like to participate in tomorrows race. Looking forward to meet you all. Greets Stefan. |
| Skrivet av: | Lars Jonhed [2004-09-13 21:25] | |
|
 |
Lars -> Långa Familjelottning startar först. Lina -> Långa Familjelottning startar efter Lars kommer imål om du Per inte vill vara barnvakt!? Gianantonio -> Korta (tror jag) Per-Olov Gutman, "Israeliske professorn" -> Korta (Om det är fint väder) |
| Skrivet av: | Chewie [2004-09-13 20:26] | |
|
 |
| Hardt springer långa |
| Skrivet av: | fimpen [2004-09-13 17:26] | |
|
 |
| Jag rör mig gärna en sväng i skogen imorgon. En 4 km bana blir utmanande och bra! |
| Skrivet av: | lek [2004-09-13 15:43] | |
|
 |
| Lars ekström springer gärna långa banan. |
| Skrivet av: | Curt [2004-09-13 15:39] | |
|
 |
| Räkna med mig på den långa banan |
| Skrivet av: | Skistar [2004-09-13 14:11] | |
|
 |
| kan vara funktionär om det behövs |
| Skrivet av: | dg [2004-09-13 11:38] | |
|
 |
| jag vill vara med |
| Skrivet av: | Hempa [2004-09-13 10:48] | |
|
 |
| Jag vill vara med! Gamesdistansen tack. |
| Skrivet av: | Ari [2004-09-13 10:36] | |
|
 |
| Vad kul! Vill gärna tampas med Frippe på den långa banan! |
| Skrivet av: | djN [2004-09-13 10:28] | |
|
 |
| Långa. Någon måste ju vinna också. |
|
 |
| Öberg>>> Ska självklart vara med. |
| Skrivet av: | Fredrik Nilsson [2004-09-13 8:52] | |
|
 |
| Låånga banan för mig. Nån ska ju bli sist också... |
| Skrivet av: | Jonas Victorin [2004-09-13 8:21] | |
|
 |
| Jag kommer och luffsar runt långa banan. |
| Skrivet av: | stina [2004-09-12 22:06] | |
|
 |
| Jag vill springa korta banan..... |
| Skrivet av: | Groth [2004-09-12 21:13] | |
|
 |
| Jag anmäler mig till långa (?) banan |
| Skrivet av: | pontus o Malin [2004-09-12 19:03] | |
|
 |
| Långa gäller för oss. |
| Skrivet av: | Pontus o Malin [2004-09-12 19:02] | |
|
 |
| Vi anmäler oss om vi kan få familjelottning, Pontus startar gärna före sex och Malin minst en halvtimme senare. |
| Skrivet av: | Leif Fredriksson [2004-09-12 18:55] | |
|
 |
| Leif korta banan |
| Skrivet av: | stefan [2004-09-12 17:38] | |
|
 |
| Jodå. 4.0 km |
| Skrivet av: | gurra [2004-09-12 14:32] | |
|
 |
| du kan räkna in mig på 4,0 :D |
| Skrivet av: | Brynäs [2004-09-12 13:45] | |
|
 |
| Weine långa, Eleonor korta |
| Skrivet av: | Kvarndal [2004-09-10 22:33] | |
|
 |
| I`ll be there! 4km. |
| Skrivet av: | Birgitta a [2004-09-10 21:34] | |
|
 |
| Korta banan. |
| Skrivet av: | Peiza [2004-09-10 21:26] | |
|
 |
| Svåra banan! |
| Skrivet av: | C-G Garpenlund [2004-09-10 20:38] | |
|
 |
| Sara G långa, Christer korta o C-G som funktionär på TC |
| Skrivet av: | Piraten [2004-09-10 19:22] | |
|
 |
| Jag anmäler mig till "Långa"-banan |
|
 |
| Jag vill springa |
|
 |
| jag vill springa |
| Skrivet av: | Patrik [2004-09-10 15:43] | |
|
 |
| öberg>> kort km,JA tack! |
[Tillbaka]
|