|
25-manna
| 2004-09-07 20:40 |
25-manna närmar sig och för att underlätta för oss som ska ansvara för lagen kommer här lite info från oss
Det går inte längre att anmäla sig här på hemsidan. Om du är intresserad av att springa skickar du ett mail till dg@kfumorebro.org
Under själva tävlingsdagen behöver vi hjälp av ett gäng personer som kan ställa upp som lagledare. Om du kan hjälpa till kontakta Jonas eller Daniel.
Den 23 september är det 25-manna träning. I år kommer det att vara en individuell bana. Träningen är tänkt som ett test/vägledning för att hjälpa oss i UK att placera rätt löpare på rätt plats. Vi vill att som har möjlighet kommer för att vi ska kunna jämföra äldre med yngre, damer mot herrar, dvs. de man i vanliga fall inte konkurrerar med. Träningen kommer även att vara KM för H/D 16 och H/D 14. Det kommer att finnas 4 olika banor.
| Blå, lång | 8,4 km | H 17-35 | | Blå, kort | 4,6 km | D 15-35 | | Orange | 3,7 km | H 15-16, H 40-50 | | Vit | 2,5 km | 10-14, D 10 –14, H 55-90, D 40- 90 |
PM
| Anmälan: | På hemsidan senast 19/9 | | Stämplingssystem: | Sport Ident, egen bricka | | Avgifter: | Vill man betala så lägger man pengar i en burk på TC | | Samling: | Vägvisning från Eker kyrka, därifrån ca 4 km. | | Start: | Första ordinarie start är kl. 17.15, sista start 18.00 | | Karta: | Frötorpskartan i skala 1:10 000 reviderad 2004, laserutskriven | | Dusch: | Nej | | Parkering: | Samåk!! Ont om parkeringsplatser | | Träningsledare: | Daniel Gustafsson tel 019-363964 | | Banläggare: | C-G Garpenlund |
Anmälan
|
Kommentarer
| 1 inlägg hittills |
| Skrivet av: | M&M [2004-09-10 18:29] | |
|
 |
| Orange bana !!, det är bara vika ner sig och acceptera att jag är gubbe ... |
[Tillbaka]
|