INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
25-manna 2004-09-07 20:40 

25-manna närmar sig och för att underlätta för oss som ska ansvara för lagen kommer här lite info från oss

Det går inte längre att anmäla sig här på hemsidan. Om du är intresserad av att springa skickar du ett mail till dg@kfumorebro.org

Under själva tävlingsdagen behöver vi hjälp av ett gäng personer som kan ställa upp som lagledare. Om du kan hjälpa till kontakta Jonas eller Daniel.

Den 23 september är det 25-manna träning. I år kommer det att vara en individuell bana. Träningen är tänkt som ett test/vägledning för att hjälpa oss i UK att placera rätt löpare på rätt plats. Vi vill att som har möjlighet kommer för att vi ska kunna jämföra äldre med yngre, damer mot herrar, dvs. de man i vanliga fall inte konkurrerar med. Träningen kommer även att vara KM för H/D 16 och H/D 14. Det kommer att finnas 4 olika banor.

Blå, lång8,4 kmH 17-35
Blå, kort4,6 kmD 15-35
Orange3,7 kmH 15-16, H 40-50
Vit2,5 km10-14, D 10 –14, H 55-90, D 40- 90


PM

Anmälan:På hemsidan senast 19/9
Stämplingssystem:Sport Ident, egen bricka
Avgifter:Vill man betala så lägger man pengar i en burk på TC
Samling:Vägvisning från Eker kyrka, därifrån ca 4 km.
Start:Första ordinarie start är kl. 17.15, sista start 18.00
Karta:Frötorpskartan i skala 1:10 000 reviderad 2004, laserutskriven
Dusch:Nej
Parkering:Samåk!! Ont om parkeringsplatser
Träningsledare:Daniel Gustafsson tel 019-363964
Banläggare:C-G Garpenlund


Anmälan


Skrivet av:

Daniel Gustafsson
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1166


  [Tillbaka

Kommentarer 1 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: M&M [2004-09-10 18:29]
Orange bana !!, det är bara vika ner sig och acceptera att jag är gubbe ...



[Tillbaka]