INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Test av radiosambandet på på USM 2004-09-06 08:14 

Erik harlén Claes Norman Olof Källman
Martin Groth/Stefan Aronsson Johan Lundmark/ Frida Nero
Emma Arlebo/Annica Magnusson

Namnen ovan är de som Bosse M har avdelat till radiokontrollerna.

På torsdag kl. 18.00 ska vi testa sambandet mellan radiokontrollerna och målet.

Detta är också ett ypperligt tillfälle att bekanta sig med hur radioapparaterna fungerar och som inte hindrar att man dessutom kan vara med och provspringa.

Skriv gärna här nedanför om ni kan vara med.




Skrivet av:

Anders Ulin
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1165


  [Tillbaka

Kommentarer 10 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: Hempa [2004-09-08 14:26]
Kommer inte tyvärr.

Skrivet av: Annica [2004-09-08 8:28]
Kommer torsdag!

Skrivet av: Clobbe [2004-09-07 17:18]
Jag kommer!

Skrivet av: Anders [2004-09-06 22:17]
Svaret på frågan vart? är: Målgärdet

Skrivet av: Olof [2004-09-06 21:25]
vart?

Skrivet av: Olof [2004-09-06 21:23]
kommer!

Skrivet av: Balken [2004-09-06 16:49]
Jag kommer

Skrivet av: mjg [2004-09-06 10:48]
Kanske

Skrivet av: stefan [2004-09-06 8:47]
Jag kommer

Skrivet av: Emma [2004-09-06 8:37]
Jag kommer



[Tillbaka]