|
Test av radiosambandet på på USM
| 2004-09-06 08:14 |
Erik harlén Claes Norman Olof Källman Martin Groth/Stefan Aronsson Johan Lundmark/ Frida Nero Emma Arlebo/Annica Magnusson
Namnen ovan är de som Bosse M har avdelat till radiokontrollerna.
På torsdag kl. 18.00 ska vi testa sambandet mellan radiokontrollerna och målet.
Detta är också ett ypperligt tillfälle att bekanta sig med hur radioapparaterna fungerar och som inte hindrar att man dessutom kan vara med och provspringa.
Skriv gärna här nedanför om ni kan vara med.
|
Kommentarer
| 10 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Hempa [2004-09-08 14:26] | |
|
 |
| Kommer inte tyvärr. |
| Skrivet av: | Annica [2004-09-08 8:28] | |
|
 |
| Kommer torsdag! |
| Skrivet av: | Clobbe [2004-09-07 17:18] | |
|
 |
| Jag kommer! |
| Skrivet av: | Anders [2004-09-06 22:17] | |
|
 |
| Svaret på frågan vart? är: Målgärdet |
| Skrivet av: | Olof [2004-09-06 21:25] | |
|
 |
| vart? |
| Skrivet av: | Olof [2004-09-06 21:23] | |
|
 |
| kommer! |
| Skrivet av: | Balken [2004-09-06 16:49] | |
|
 |
| Jag kommer |
| Skrivet av: | mjg [2004-09-06 10:48] | |
|
 |
| Kanske |
| Skrivet av: | stefan [2004-09-06 8:47] | |
|
 |
| Jag kommer |
| Skrivet av: | Emma [2004-09-06 8:37] | |
|
 |
| Jag kommer |
[Tillbaka]
|