INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Arbetskvällar USM 2004-09-05 22:59 

På Onsdag är det arbetskväll inför USM i klubbstugan kl.18 och på Torsdag är det Byggkväll på TC i Blankhult.

Inför USM så ska alla deltagarkuvert paketeras med rätt nummerlapp, programbok, rätt antal biljetter till måltider, transporter och disco.Till detta behöver vi i Tävlingsledningen hjälp av ett antal medlemmar. Kan du komma och hjälpa till på onsdag kväll? Fint! Skriv en kommentar i fältet här nedan så vet vi att du kommer.

Till byggkvällen på torsdag hoppas vi också att många medlemmar kommer och hjälper till på TC i Blankhult. Från kl. 16:00 finns det arbetsuppgifter att få på plats.

Med vänliga hälsningar

Johan & Johan (Haglund & Gunnarsson)




Skrivet av:

Johan Gunnarsson
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1164


  [Tillbaka

Kommentarer 13 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: Balken [2004-09-08 15:24]
Jag kommer idag

Skrivet av: fimpen [2004-09-08 10:18]
Ari>> kl. 18 i Karlslund

Skrivet av: Ari [2004-09-08 8:27]
Kommer på Onsdag:vet ngn när det är dax?

Skrivet av: dg [2004-09-07 14:46]
Jag kommer!

Skrivet av: Curt [2004-09-07 8:29]
Räkna med mig på torsdag. Har bil och kan ta med någon/några. Tar med mig hunden också, så får hon hålla ihop flocken.

Skrivet av: HNord [2004-09-06 21:38]
Kör en skistar, fast tvärtom

Skrivet av: Malin [2004-09-06 20:32]
Jag kommer på onsdag

Skrivet av: Tommy [2004-09-06 20:00]
Onsdag kommer jag.

Skrivet av: da Silva [2004-09-06 17:24]
Jag och Jonas håller oss nog i KFUM-huset på onsdag och trixar med kartorna, men på torsdag är vi på plats!

Skrivet av: skistar [2004-09-06 14:35]
onsdag bombsäkert.
torsdag troligen

Skrivet av: Ingemar Widén [2004-09-06 13:52]
Jag dyker också upp

Skrivet av: Hans-Göran [2004-09-06 8:46]
Jag kommer.

Skrivet av: Emma [2004-09-06 8:36]
Jag kommer



[Tillbaka]