|
Arbetskvällar USM
| 2004-09-05 22:59 |
På Onsdag är det arbetskväll inför USM i klubbstugan kl.18 och på Torsdag är det Byggkväll på TC i Blankhult.
Inför USM så ska alla deltagarkuvert paketeras med rätt nummerlapp, programbok, rätt antal biljetter till måltider, transporter och disco.Till detta behöver vi i Tävlingsledningen hjälp av ett antal medlemmar. Kan du komma och hjälpa till på onsdag kväll? Fint! Skriv en kommentar i fältet här nedan så vet vi att du kommer.
Till byggkvällen på torsdag hoppas vi också att många medlemmar kommer och hjälper till på TC i Blankhult. Från kl. 16:00 finns det arbetsuppgifter att få på plats.
Med vänliga hälsningar
Johan & Johan (Haglund & Gunnarsson)
|
Kommentarer
| 13 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Balken [2004-09-08 15:24] | |
|
 |
Jag kommer idag
|
| Skrivet av: | fimpen [2004-09-08 10:18] | |
|
 |
| Ari>> kl. 18 i Karlslund |
| Skrivet av: | Ari [2004-09-08 8:27] | |
|
 |
| Kommer på Onsdag:vet ngn när det är dax? |
| Skrivet av: | dg [2004-09-07 14:46] | |
|
 |
| Jag kommer! |
| Skrivet av: | Curt [2004-09-07 8:29] | |
|
 |
| Räkna med mig på torsdag. Har bil och kan ta med någon/några. Tar med mig hunden också, så får hon hålla ihop flocken. |
| Skrivet av: | HNord [2004-09-06 21:38] | |
|
 |
| Kör en skistar, fast tvärtom |
| Skrivet av: | Malin [2004-09-06 20:32] | |
|
 |
| Jag kommer på onsdag |
| Skrivet av: | Tommy [2004-09-06 20:00] | |
|
 |
| Onsdag kommer jag. |
|
 |
| Jag och Jonas håller oss nog i KFUM-huset på onsdag och trixar med kartorna, men på torsdag är vi på plats! |
| Skrivet av: | skistar [2004-09-06 14:35] | |
|
 |
onsdag bombsäkert. torsdag troligen |
|
 |
| Jag dyker också upp |
| Skrivet av: | Hans-Göran [2004-09-06 8:46] | |
|
 |
| Jag kommer. |
| Skrivet av: | Emma [2004-09-06 8:36] | |
|
 |
| Jag kommer |
[Tillbaka]
|