|
Flagghissare till USM
| 2004-08-30 19:51 |
Det är den svenska flaggan, ÖLOFs flagga och naturligtvis vår egen KFUM-flagga som ska hissas till tonerna av Du gamla, du fria.
Flagghissningen kommer att ske klockan 0900 både lördag och söndag, och till detta korta uppdrag behövs 6 stycken KFUM-klädda frivilliga.
Det går förstås mycket bra att kombinera den här insatsen med annat arbete under dagarna.
Anmäl dig genom att kommentera nyheten eller skicka ett mail.
/Henrik
|
Kommentarer
| 1 inlägg hittills |
|
 |
| Jag kan ställa upp och dra en flagga till toppen. |
[Tillbaka]
|