|
O-vännernas månadsdragningar nr 2 2004
| 2004-08-11 09:43 |
Dragningen för andra kvartalet är nu klar och presenteras här lite sent på hemsidan. Gå in på O-vännerna i menyn till vänster eller på länken nedan för att se vilka som vunnit.
Ett stort GRATTIS till alla vinnare och till er alla - F O R T S A T T T R E V L I G S O M M A R!
önskar vi i styrelsen
Leif Fredriksson, Göran Gustafsson, Hans Jonhed och Kerstin Fredriksson (019-24 08 07)
O-vännerna >>>
[Tillbaka]
|