|
Funktionärer USM
| 2004-07-13 21:36 |
Nu finns USM upplagt på anmälningssidan. Så nu är det bara att boka in helgen 11-12 september i kalendern. Det framgår hur många som behövs på respektive funktion. Anmäl er där ni vill jobba så får vi se om det ev möbleras om lite mot slutet för att få en fin balans.
Till anmälningssidan
[Tillbaka]
|