|
USM Träningspaket - nu med arbetsschema
| 2004-07-28 22:18 |
Första veckan i augusti erbjuder KFUM träningspaket. Det kommer bli mycket folk och eftersom vi ansvarar för logi och mat behöver vi en del folk som förhoppningsvis kan hjälpa till. OBS! Nu finns arbetsschema!
Arbetsschema över nästa vecka finns nedanför texten.
Vi har 244 personer som kommer bo på Mikaelskolan sön kväll 1/8 till (de flesta) onsdag 4/8 efter lunch. Vi serverar frukost, lunch, middag och lite kvällsfika. Vid lunch och middag kommer det färdig varm mat. Frukost och kvällsfika fixar vi själva.
Självklart innebär det ganska mycket jobb att få det hela att flyta smidigt. Positivt är att vi har 7 st. ungdomar från KFUM som hjälper till och kan få ersättning från kommunen från detta. Men alla dessa kan inte vara med hela tiden, så vi behöver fler!
Vår frågan är därför om så många som möjligt skulle vilja ställa upp vid någon eller några måltider med bemanning. De tider som gäller är alltså frukost, lunch middag må, ti, ons. Med minskad styrka behövs även hjälp till kvällsfika dessa dagar samt tor frukost och lunch.
Tider (obs, ca tider för jobb som krävs) Frukost: 06.00-09.30 Lunch: 10.30-14.00 Middag: 16.30-20.00 Kvällsfika: 20.00-22.00
Ni som är intresserade kan skriva in er i kommentarerna nedan, gärna vilken dag/dagar och tid/tider som passar er så blir ni kontaktade.
Var med och se till att gästerna får en minnesvärd träningsvecka i Örebro! (Självklart får de som jobbar mat och kaffe...)
/USM Träningspaketgruppen genom Axel
Arbetsschema
|
Kommentarer
| 10 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Pionhed [2004-07-28 9:50] | |
|
 |
| Jag och Jessica vill gärna jobba på kvällsfikat på måndagen. |
| Skrivet av: | albin [2004-07-26 10:42] | |
|
 |
| Jag kan ta ett frukostpass |
| Skrivet av: | Tjomp [2004-07-25 23:20] | |
|
 |
| Tar ett pass, gärna frukost när familjen ändå sover... |
| Skrivet av: | Pontus [2004-07-17 12:25] | |
|
 |
| Jag kan ta ett frukostpass måndag eller tisdag. |
| Skrivet av: | Öberg [2004-07-15 11:20] | |
|
 |
| Jag kan vara med när det behövs...Gärna luncher då jag ändå är ledig och frugan inte är det..... |
|
 |
| Axel>>> Sätt upp mig där det behövs. |
| Skrivet av: | Pionhed [2004-07-13 10:25] | |
|
 |
| Jag vill jobba några kvällsfikor. |
| Skrivet av: | Emma [2004-07-12 10:23] | |
|
 |
| Axel>> Jag kan hjälpa till på em/kväll. Jobbar till 16.00 |
| Skrivet av: | dg [2004-07-11 19:45] | |
|
 |
| Axel>> Jag kan ta något pass. |
| Skrivet av: | Axel [2004-07-11 17:45] | |
|
 |
| Jag vill hjälpa till! |
[Tillbaka]
|