|
Jukola 16-17 juni
| 2001-05-18 11:23 |
Med en knapp månad kvar till en av OL-årets höjdpunkter så är det dags att få lite ordning på vilka som är intresserade av att åka till Finland och springa megabudkavle.
Vi har två herrlag och ett damlag anmälda och resan är inbokad i OK Tisarens buss där även OK Milan åker med. Båtresan sker i år med Silja line mellan Stockholm-Åbo och omvänt på hemvägen.
För att fylla lagen saknas det fortfarande ett gäng löpare och dessutom behöver vi någon som kan åka med som lagledare då varken jag eller Kent-Arne har möjlighet att åka med. Så är du sugen på att göra en lagledarinsats så hör av dig.
Nedanstående löpare har tidigare lämnat intresseanmälan men det behövs några till så meila eller ring mig om du vill åka med.
Oskar Erik H Daniel G Erik G Daniel N Johan G Marcus H Johan E Johan H Per S Johan L Erik Gö
Anna J Emma Malin
Jukola
[Tillbaka]
|