INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Jukola 16-17 juni 2001-05-18 11:23 

Med en knapp månad kvar till en av OL-årets höjdpunkter så är det dags att få lite ordning på vilka som är intresserade av att åka till Finland och springa megabudkavle.

Vi har två herrlag och ett damlag anmälda och resan är inbokad i OK Tisarens buss där även OK Milan åker med. Båtresan sker i år med Silja line mellan Stockholm-Åbo och omvänt på hemvägen.

För att fylla lagen saknas det fortfarande ett gäng löpare och dessutom behöver vi någon som kan åka med som lagledare då varken jag eller Kent-Arne har möjlighet att åka med. Så är du sugen på att göra en lagledarinsats så hör av dig.

Nedanstående löpare har tidigare lämnat intresseanmälan men det behövs några till så meila eller ring mig om du vill åka med.

Oskar
Erik H
Daniel G
Erik G
Daniel N
Johan G
Marcus H
Johan E
Johan H
Per S
Johan L
Erik Gö

Anna J
Emma
Malin


Jukola


Skrivet av:

Albin Arlebo
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=111


  [Tillbaka



[Tillbaka]