|
KFUM Multisport
| 2004-06-13 20:46 |
105 lag anmälda sista ordinarie anmälningsdag!
Anmälan har dock inte gått ut för funktionärer. Tar tacksamt emot all hjälp jag kan få på tävlingsdagen. Hör av er eller anmäl er här på hemsidan.
Tar även tacksamt emot hjälp med priser. Måste vara dubletter.
Möte i morgon 19:30 på Eyragatan 6 för arrangörsgruppen. Övriga intresserade välkomna (hinns med innan fotbollen....)
[Tillbaka]
|