INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Cykeltröjorna är här! 2004-05-28 09:00 

Nu har de beställda cykeltröjorna kommit från leverantören i Spanien.

Ni som har beställt tröjor kan from söndag hämta dem hos Emma och Jonas på Gustaf Adolfs Allé 18.

Tröjorna lämnas ut mot kontant betalning på de 660 kr som tröjorna kostar.

Ring och bestäm en tid på 019-127586 för att försäkra Er om att de är hemma.

Följande har beställt en tröja:
1 Magnus Nilsson L
2 Jonas Victorin M
3 Mats Gustavsson M
4 Lars Jonhed L
5 Martin Groth L
6 Erik Göthlin L
7 Pecka Norman XXL
8 Oskar Arlebo L
9 Daniel Gustafsson M
10 Clas Norman S
11 Björn Norman M
12 Albin Arlebo L
13 Per Sjögren M
14 Johan Lundmark L
15 Stefan Aronsson L
16 Jan Johansson S
17 Christer Öst S
18 Christer Öst XL
19 Tomas Ekström L
20 Johan Rydberg L
21 Ulrica Nilsson M
22 Johan Haglund L
23 Erik Harlén L
24 Per Jonhed M
25 Johan Gunnarsson S
26 Mats Carlberg L
27 Håkan Eriksson L
28 Fredrik Björklund M
29 Kent Björklund XXL




Skrivet av:

Johan Gunnarsson
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1098


  [Tillbaka

Kommentarer 4 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: fimpen [2004-06-01 8:24]
Axel>> Det är farligt att konversera via pladdret.

Skrivet av: Axel [2004-06-01 8:06]
Fimp>> Trodde jag hade beställt en?

Skrivet av: Peiza [2004-05-31 20:04]
Tröjan funkade bra i skogen, kändes inte som om den var för kort då faktiskt.

Skrivet av: Anders [2004-05-29 11:42]
Dom va ju grymt snygga... nu ångrar man nästan att man inte köpte nån!



[Tillbaka]