|
Samling inför Fyrklöverbudkavlen!
| 2004-05-17 22:01 |
Vi kommer att samlas 16.00 vid AGF sommarhem (Hästhagen) där alla kommer att få sina arbetsuppgifter
Vid 16.00 så kommer vi att samlas och när alla har fått sina arbetsuppgifter så börjar arbetet och det håller på i 2 timmar och bara för att man är klar så betyder det att man inte behöver göra något mer, det finns alltid något att göra så hör med mig eller Björn när ni är klara med erat så kan vi nog hitta en arbetsuppgift.
Vi ses där!
hälsningar Olof
|
Kommentarer
| 0 inlägg hittills |
Du kan bli först att kommentera den här nyheten!
[Tillbaka]
|