INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Träning tisdag 18/5 2004-05-16 20:00 

På tisdag är dags för Ol-teknik igen med utgångspunkt Klockhammar. Det kommer erbjudas olika banor och dessutom är denna träning en hjälp inför helgens besök av Skånes ungdomar.

Till helgen kommer ett 50-tal ungdomar från Skåne till Örebro för ett träningsläger inför USM till hösten. Vi erbjuder träningspaket till dessa med 5 träningar i olika varianter och kartor. 4 av dessa tänkte vi sätta ut på tisdagens träning och samtidigt träna teknik på dessa genom provlöpning.

De olika träningarna är: Ullavi Klint (Kontrollplock), Rusakulan (Ol-bana), Uggleberget (OL-bana), Blankhult (Budkavelträning).

Samling: 18.00 P Badet, Klockhammar eller 17.30 från Karlslund. Ni väljer sedan vilket område ni vill träna på.

Alla är välkomna!

Vi skulle gärna vilja att följande kunde samlas i Klockhammar senast 17.45 för att hjälpa till med utsättning av kontroller på någon av träningarna:

Janne, Kvarndal, Oskar, Sjögren, Pontus, Groth, Patrik, Sjögren, Calle.

Hoppas ni tycker detta är ok. Skriv i kommentarerna nedan om ni har förhinder så vi kan byta folk.




Skrivet av:

Oskar Axelsson
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1088


  [Tillbaka

Kommentarer 10 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: stefan [2004-05-18 8:03]
Ta med en egen plastficka!

Skrivet av: Cassius [2004-05-18 8:00]
Jag ställer upp men behöver hjälp med skjuts dit upp. Ngn som har plats?

Skrivet av: Pontus [2004-05-17 21:02]
Det går bra, vi satsar på att vara där 1730

Skrivet av: stefan [2004-05-17 13:11]
Janne>>Jupp det är parkeringen till badet.
Är det otäckt väder så tar vi det vida Alfernas klubbstuga.

Skrivet av: Axel [2004-05-17 12:04]
Groth>> Vi finns där från 17.30 så det är ok.

Skrivet av: Holma [2004-05-17 9:56]
Jag kan tänka mig att hjälpa till att sätta ut om det behövs. Ska i alla fall upp och springa lite. Någon som har cykelställ och vill skjutsa upp en cykel åt mig? Tänkte cykla hem.

Skrivet av: Patrik [2004-05-17 9:52]
Funkar för mig..kan också köra igång innan 17,45

Skrivet av: Groth [2004-05-17 8:58]
Det funkar, startar gärna tidigare än 17.45

Skrivet av: Piraten [2004-05-17 8:43]
Är 17:45 vid badet.

Skrivet av: Sjögren [2004-05-16 20:12]
Mina jag ställer upp med fullt mannskap =)



[Tillbaka]