|
Träning tisdag 18/5
| 2004-05-16 20:00 |
På tisdag är dags för Ol-teknik igen med utgångspunkt Klockhammar. Det kommer erbjudas olika banor och dessutom är denna träning en hjälp inför helgens besök av Skånes ungdomar.
Till helgen kommer ett 50-tal ungdomar från Skåne till Örebro för ett träningsläger inför USM till hösten. Vi erbjuder träningspaket till dessa med 5 träningar i olika varianter och kartor. 4 av dessa tänkte vi sätta ut på tisdagens träning och samtidigt träna teknik på dessa genom provlöpning.
De olika träningarna är: Ullavi Klint (Kontrollplock), Rusakulan (Ol-bana), Uggleberget (OL-bana), Blankhult (Budkavelträning).
Samling: 18.00 P Badet, Klockhammar eller 17.30 från Karlslund. Ni väljer sedan vilket område ni vill träna på.
Alla är välkomna!
Vi skulle gärna vilja att följande kunde samlas i Klockhammar senast 17.45 för att hjälpa till med utsättning av kontroller på någon av träningarna:
Janne, Kvarndal, Oskar, Sjögren, Pontus, Groth, Patrik, Sjögren, Calle.
Hoppas ni tycker detta är ok. Skriv i kommentarerna nedan om ni har förhinder så vi kan byta folk.
|
Kommentarer
| 10 inlägg hittills |
| Skrivet av: | stefan [2004-05-18 8:03] | |
|
 |
| Ta med en egen plastficka! |
| Skrivet av: | Cassius [2004-05-18 8:00] | |
|
 |
| Jag ställer upp men behöver hjälp med skjuts dit upp. Ngn som har plats? |
| Skrivet av: | Pontus [2004-05-17 21:02] | |
|
 |
| Det går bra, vi satsar på att vara där 1730 |
| Skrivet av: | stefan [2004-05-17 13:11] | |
|
 |
Janne>>Jupp det är parkeringen till badet. Är det otäckt väder så tar vi det vida Alfernas klubbstuga. |
| Skrivet av: | Axel [2004-05-17 12:04] | |
|
 |
| Groth>> Vi finns där från 17.30 så det är ok. |
| Skrivet av: | Holma [2004-05-17 9:56] | |
|
 |
| Jag kan tänka mig att hjälpa till att sätta ut om det behövs. Ska i alla fall upp och springa lite. Någon som har cykelställ och vill skjutsa upp en cykel åt mig? Tänkte cykla hem. |
| Skrivet av: | Patrik [2004-05-17 9:52] | |
|
 |
| Funkar för mig..kan också köra igång innan 17,45 |
| Skrivet av: | Groth [2004-05-17 8:58] | |
|
 |
| Det funkar, startar gärna tidigare än 17.45 |
| Skrivet av: | Piraten [2004-05-17 8:43] | |
|
 |
| Är 17:45 vid badet. |
| Skrivet av: | Sjögren [2004-05-16 20:12] | |
|
 |
| Mina jag ställer upp med fullt mannskap =) |
[Tillbaka]
|