|
Söker fyra personer som hjälp till Veckas Bana
| 2004-04-27 21:38 |
Nu på torsdag den 29/4 behöver jag hjälp av ytterligare fyra personer för att kunna genomföra Veckans Bana på ett bra sätt. Plats-Vattendammarna Infart- skylt på Ekersvägen ca 500m S. Ekers kyrka Tid-16.30 till ca 19.30. Vänligen maila mig före kl 17.15 Onsdag. Tveka inte jag har nyss kollat väderrapporten och blivit lovad bra väder inget regn. MVH Olle H.
[Tillbaka]
|