INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Kolla hit alla i Guldgänget! 2004-04-26 17:53 

Jag och Olof är tävlingsledare för våran årliga budkavle, men en tävling sköter sig inte själv.

Vi skulle vilja ha lite hjälp av er andra i Guldgänget. Vi tänkte ha ett möte i klubbstugan på Onsdag 18:00 om hur och var vi tänkte ha tävlingen.

Hoppas så många som möjligt kommer, om ni får förhinder: Ring till mig eller Olof

Tel. Björn: 073 94 95 929, 019 24 68 88
Olof : 073 70 57 485, 019 24 07 18

ps. Det bjuds även på intervaller innan mötet, samling 17:00 vid klubbstugan. ds.




Skrivet av:

Björn Norman
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1071


  [Tillbaka

Kommentarer 8 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: Björne [2004-04-28 21:09]
maria gert>> Bra bra, Olof tar kontat med dig.

Skrivet av: maria gert [2004-04-28 16:40]
Jag kan inte komma på mötet, men vara med och hjälpa till på tävlingen om jag inte får förhinder.

Skrivet av: Folkbildare [2004-04-28 0:18]
Tommy>>Att endast använda stora bokstäver på en chat är som att skrika som en 5-åring! Se t ex http://www.e.kth.se/help/netiquette/guiden.html för fler etikettregler

Skrivet av: Björne [2004-04-27 16:52]
Tommy>> Jadå, fick uppgiften för någon dag sedan.

Skrivet av: Tommy [2004-04-27 15:13]
EN INBJUDAN TILL ÖLOF SNARAST.

Skrivet av: Cornelia [2004-04-26 21:15]
Jag & vicy kommer!! OM vi inte får förhionder!

Skrivet av: Kristin [2004-04-26 20:10]
Jag och mamma kan hjälpa till men ej komma på mötet på onsdag.

Skrivet av: fille [2004-04-26 18:57]
bra att du tog initiativet björne (squash)



[Tillbaka]