|
Kolla hit alla i Guldgänget!
| 2004-04-26 17:53 |
Jag och Olof är tävlingsledare för våran årliga budkavle, men en tävling sköter sig inte själv.
Vi skulle vilja ha lite hjälp av er andra i Guldgänget. Vi tänkte ha ett möte i klubbstugan på Onsdag 18:00 om hur och var vi tänkte ha tävlingen.
Hoppas så många som möjligt kommer, om ni får förhinder: Ring till mig eller Olof
Tel. Björn: 073 94 95 929, 019 24 68 88 Olof : 073 70 57 485, 019 24 07 18
ps. Det bjuds även på intervaller innan mötet, samling 17:00 vid klubbstugan. ds.
|
Kommentarer
| 8 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Björne [2004-04-28 21:09] | |
|
 |
| maria gert>> Bra bra, Olof tar kontat med dig. |
|
 |
| Jag kan inte komma på mötet, men vara med och hjälpa till på tävlingen om jag inte får förhinder. |
| Skrivet av: | Björne [2004-04-27 16:52] | |
|
 |
| Tommy>> Jadå, fick uppgiften för någon dag sedan. |
| Skrivet av: | Tommy [2004-04-27 15:13] | |
|
 |
| EN INBJUDAN TILL ÖLOF SNARAST. |
|
 |
| Jag & vicy kommer!! OM vi inte får förhionder! |
| Skrivet av: | Kristin [2004-04-26 20:10] | |
|
 |
| Jag och mamma kan hjälpa till men ej komma på mötet på onsdag. |
| Skrivet av: | fille [2004-04-26 18:57] | |
|
 |
| bra att du tog initiativet björne (squash) |
[Tillbaka]
|