INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
TACK! 2001-05-14 14:11 

Jag vill tacka alla som bidrog till att göra Närkedubbeln till en succé.

Alla funktionärer gjorde ett jättebra arbete (inkl. solen). Jag fick höra många positiva utlåtande, från både tävlande och publik, alla verkade mycket nöjda med arrangemanget. Vissa funktionärer har haft tunga och tidskrävande uppgifter, både i förberedelserna och under tävlingsdagarna. Jag hoppas att ni vet och känner att föreningen uppskattar Ert arbete och att insatsen är viktig för oss alla i KFUM.

Samarbetet med Hagaby har fungerat bra. Det har vart en stor hjälp för mig som nybörjare att ha erfarna tävlingsledare som Jonny och Göran som kollegor. Vad som återstår nu innan vi kan lägga Närkedubbeln 2001 till handlingarna är lite administrativt efterarbete, plus givetvis att sammanställa budgeten så att vi kan se vad det blev för lön för mödan.

Åter igen TACK!

Daniel Gustafsson
Tävlingsledare




Skrivet av:

Daniel Gustafsson
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=106


  [Tillbaka



[Tillbaka]