INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Provlöpning till Sprint-DM 2004-04-01 09:30 

Om mindre än två månader, den 25 maj, arrangerar vi sprint-DM på den nya Solfjädernkartan. Din hjälp behövs nu med provlöpning och kartkontroll.

För att göra det så enkelt som möjligt arrangeras ingen gemensam provlöpningskväll, utan banorna kommer att sitta uppsatta på anslagstavlan i Karlslund. Det är bara för intresserade att ta en bana med sig, provspringa och sen sätta tillbaks kartan med ev. kommentarer skrivna på baksidan eller här i nyheten nedan.

Styrelsen har beslutat att eftersom alla ändå hittar i Solfjädern så får även de som tänker delta i tävlingen provspinga, dock max 3 banor var. Hjälp med kontrollutsättning kommer också behövas på tävlingsdagen, förslagsvis av några som tänkt deltaga i DM eftersom ni då ändå är på plats.

Tack på förhand hälsar banläggaren.




Skrivet av:

Lars Jonhed
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1047


  [Tillbaka

Kommentarer 3 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: da Silva [2004-04-02 8:21]
För er som var i klubbstugan igår och letade efter sprintkartor kan meddelas att alltihop tyvärr bara var ett s.k. aprilskämt. Nej, alltså inte att det ska delas ut DM-medaljer för att springa orientering i stans mest utsprungna skog, men det andra.

Skrivet av: Stålis-banläggare [2004-04-01 11:17]
Ni som inte vet det ännu kommer stora stenen mitt på kartklippet vara "boet" för samtliga banor.
Björne >> Kan du kolla ikväll om stenen finns kvar och ringa mig sen?

Skrivet av: JoV [2004-04-01 10:32]
Bra. Då kommer kontrollerna sitta rätt. Sjögren och Björn är ju anmälda till tävlingen, och dom om några lär ju hitta där.



[Tillbaka]