INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Spring Cup Info inför resa 2004-03-23 01:33 

Här följer lite information inför resan

OBS! Avfärd från Nerikes Hyrbilar, Söderplan intill McDonalds fredag 12:00.

Tag med jämna pengar för frukost att betala till Pecka 100:- / deltagare.

För Guldgänget dras resterande lägerkostnad från resp lägerkonto.

Åter söndag ca 19:00, Nerikes Hyrbilar Söderplan


Fullständig info LÄS MER HÄR!


Skrivet av:

Per-Anders Norman
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1039


  [Tillbaka

Kommentarer 3 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: Pecka [2004-03-25 23:51]
Jag vet att det finns andra önskemål om placering i bussarna. Om det går att fördela så att inte alla ska åka i samma buss är det OK. Vi kan ju inte bara tänka på oss själva utan alla måste få plats. Planeringen måste utgå från vårt gemensamma behov, att alla ska komma med!

Skrivet av: Cornelia [2004-03-25 15:14]
som sakt går de att årdna att jag & petra åker i samma bil?

Skrivet av: gurra [2004-03-23 16:04]
I like it.



[Tillbaka]