|
Spring Cup Info inför resa
| 2004-03-23 01:33 |
Här följer lite information inför resan
OBS! Avfärd från Nerikes Hyrbilar, Söderplan intill McDonalds fredag 12:00.
Tag med jämna pengar för frukost att betala till Pecka 100:- / deltagare.
För Guldgänget dras resterande lägerkostnad från resp lägerkonto.
Åter söndag ca 19:00, Nerikes Hyrbilar Söderplan
Fullständig info LÄS MER HÄR!
|
Kommentarer
| 3 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Pecka [2004-03-25 23:51] | |
|
 |
| Jag vet att det finns andra önskemål om placering i bussarna. Om det går att fördela så att inte alla ska åka i samma buss är det OK. Vi kan ju inte bara tänka på oss själva utan alla måste få plats. Planeringen måste utgå från vårt gemensamma behov, att alla ska komma med! |
|
 |
| som sakt går de att årdna att jag & petra åker i samma bil? |
| Skrivet av: | gurra [2004-03-23 16:04] | |
|
 |
| I like it. |
[Tillbaka]
|