INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Svartnatta 2004-03-21 23:08 

Vi har fått specialtillstånd att anmäla lag till Svartnatta senast måndag 22/3. Tag chansen Du som ännu inte
anmält Dig!




Skrivet av:

Per-Anders Norman
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1038


  [Tillbaka

Kommentarer 16 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: pontan [2004-03-25 11:13]
Anders Pettersson och jag bildar ett lag. Jag tar första sträckan.

Skrivet av: AA [2004-03-24 8:14]
Pontus>> Anders Pettersson sökte medlöpare via pladdret i går.

Skrivet av: Peiza [2004-03-23 21:33]
Pontus>> Sorry! tänkte att eftersom du inte hade svarat på 24h och bara stod som övertalningsbar... så var dte dumt och chansa.

Skrivet av: Pontus [2004-03-23 21:25]
>>Jag är sugen på att träna lite nattol, men var visst inte tillräckligt snabb så peiza valde bort mig, finns det någon annan singel?

Skrivet av: Anders [2004-03-23 15:57]
Ari>> och vi bestämde visst att jag skulle springa först... hm..

Skrivet av: Peiza [2004-03-23 9:40]
Jag och Janne kör. Jag tar förstasträckan.

Skrivet av: Kenneth, VOK [2004-03-22 20:52]
Björne>> Ni blev det 200:e laget. Rekord!

Skrivet av: Björne [2004-03-22 20:43]
AA>>Jag har anmält mig och Håkan Pettersson OK Djerf direkt till Kenneth K(VOK)

Skrivet av: Calle [2004-03-22 15:20]
Jag och Erik H är ett lag...

Skrivet av: erikgothlin [2004-03-22 13:59]
Någon av bröderna Jonhed och jag kör ett lag.

Skrivet av: Ari [2004-03-22 11:38]
jag och A.Kallin ska köra ihop bestämdes under en konversation förra lördagen...

Skrivet av: hagge [2004-03-22 11:36]
AA >> Jag och Groth är ett lag.

Skrivet av: da Silva [2004-03-22 11:31]
AA>>> Patrik och jag kör ihop!

Skrivet av: Peiza [2004-03-22 10:56]
Jag har mailat Pontus och frågat om vi ska vara lag, men kan inte han så har jag ingen att vara med. Får återkomma i frågan.

Skrivet av: AA [2004-03-22 10:51]
Ni som kör lag i hop kan väl skriva det under denna nyhet så sammanställer jag det och skickar till arrangörerna när det börjar närma sig.

Skrivet av: AA [2004-03-22 10:42]
Jag har nu anmält 7 herrlag och 1 damlag till Svartnatta efter de anmälningar som finns på anmälningssidan. Som vanligt lägger sig inte UK i laguttagningarna utan ni som anmält er parar själva i hop er i lag.



[Tillbaka]