INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
ÄNTLIGEN - Dags att prova cykeltröjor 2004-03-17 14:21 

Efter att cykeltröjorna fallit i glömska ett tag så har jag nu tagit tag i dem igen. Imorgon torsdag finns det möjlighet att prova storlekar i samband med klubbkvällen i klubbstugan.

Efter en omröstning med 12 överröster så har vi nu bestämt oss för att köra på alternativ 3 .

Intresseanmälda är följande:
Mats Gustavsson
Daniel Gustafsson
Erik Harlén
Oskar Arlebo
Stefan Aronsson
Fredrik Björklund
Lars Jonhed
Erik Göthlin
Albin Arlebo
Johan Ericsson
Jonas Victorin
Johan Haglund
Martin Groth
Björn Norman
Anders Kallin
Håkan Eriksson
Claes Norman
Jan Johansson
Anette Carlsson
Per Sjögren
Johan Gunnarsson
Per-Anders Norman
Kent Björklund

Övriga som vill köpa tröja är självklart välkomna att prova storlek också!




Skrivet av:

Johan Gunnarsson
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1034


  [Tillbaka

Kommentarer 17 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: Peiza [2004-03-23 19:34]
TJ>> Inte cykla runt en sjö i 24 timmar, kanske?

Skrivet av: stefan [2004-03-23 18:53]
Fimpen>>Beställer en tröja åt snutten/cyborg eller var det Johan Rydberg han hette (samma storlek som jag skall ha).

Skrivet av: TJ [2004-03-19 11:40]
M&M>> Det måste väl ändå finnas roligare saker att ha KM i än att inte cykla runt en sjö?

Skrivet av: M&M [2004-03-19 9:45]
TJ>> Bra, då kan du och jag ha en egen klass H40 i klubbmästerskap i ILR

Skrivet av: Peiza [2004-03-19 8:41]
Hagge>> Dom är korta, men eftersom du är en hängselkille går det nog bra.

Skrivet av: Hagge [2004-03-19 8:33]
Jag tar också en i samma storlek som Peiza.

Skrivet av: Pionhed [2004-03-19 8:19]
Peiza--> Ja, eller hur!! =)

Fimpen--> Ge samma storlek som Peiza, det blir kanon...vad kommer de att kosta förresten?

Skrivet av: fimpen [2004-03-18 22:35]
cyborg>> Maila mig när du lyckats bestämma dig!

Skrivet av: cyborg [2004-03-18 21:54]
jag är också intresserad av en tröja, hör av mig om storlek.

Skrivet av: TJ [2004-03-18 13:22]
Tusan vad sugen man blir på en KFUM-tröja. Kanske dags för klubbyte.
Men jag tycker faktiskt alt. 1 var snyggare.

Skrivet av: Peiza [2004-03-18 10:21]
mjg>> Så klart det har - http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=856

Skrivet av: mjg [2004-03-18 9:58]
Har det varit en omröstning??

Skrivet av: Groth [2004-03-18 9:04]
Familjen Groth-Brobakken är också intresserade av 2 st tröjor, Axel röstade dock för annat alternativ och tjurar, han vill därför inte ha någon tröja.

Skrivet av: Peiza [2004-03-18 8:33]
Pionhed>>Du är väl i min storlek, något tanigare kanske... =))

Skrivet av: Pionhed [2004-03-18 8:26]
Snygg! Jag vill nog också ha mig en, men jag kan inte prova på torsdag...finns det möjlighet att göra det i stavsjö eller skall det skickas in innan dess?

Skrivet av: M&M [2004-03-17 20:49]
Jättesnygga, hinner ej prova imorgon.
Köper en Large

Skrivet av: Peiza [2004-03-17 14:28]
Tänkte på dem senast i förmiddags.
BRA JOBBAT FIMPEN!



[Tillbaka]