|
ÄNTLIGEN - Dags att prova cykeltröjor
| 2004-03-17 14:21 |
Efter att cykeltröjorna fallit i glömska ett tag så har jag nu tagit tag i dem igen. Imorgon torsdag finns det möjlighet att prova storlekar i samband med klubbkvällen i klubbstugan.
Efter en omröstning med 12 överröster så har vi nu bestämt oss för att köra på alternativ 3 .
Intresseanmälda är följande: Mats Gustavsson Daniel Gustafsson Erik Harlén Oskar Arlebo Stefan Aronsson Fredrik Björklund Lars Jonhed Erik Göthlin Albin Arlebo Johan Ericsson Jonas Victorin Johan Haglund Martin Groth Björn Norman Anders Kallin Håkan Eriksson Claes Norman Jan Johansson Anette Carlsson Per Sjögren Johan Gunnarsson Per-Anders Norman Kent Björklund
Övriga som vill köpa tröja är självklart välkomna att prova storlek också!
|
Kommentarer
| 17 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Peiza [2004-03-23 19:34] | |
|
 |
| TJ>> Inte cykla runt en sjö i 24 timmar, kanske? |
| Skrivet av: | stefan [2004-03-23 18:53] | |
|
 |
| Fimpen>>Beställer en tröja åt snutten/cyborg eller var det Johan Rydberg han hette (samma storlek som jag skall ha). |
| Skrivet av: | TJ [2004-03-19 11:40] | |
|
 |
| M&M>> Det måste väl ändå finnas roligare saker att ha KM i än att inte cykla runt en sjö? |
| Skrivet av: | M&M [2004-03-19 9:45] | |
|
 |
| TJ>> Bra, då kan du och jag ha en egen klass H40 i klubbmästerskap i ILR |
| Skrivet av: | Peiza [2004-03-19 8:41] | |
|
 |
| Hagge>> Dom är korta, men eftersom du är en hängselkille går det nog bra. |
| Skrivet av: | Hagge [2004-03-19 8:33] | |
|
 |
| Jag tar också en i samma storlek som Peiza. |
| Skrivet av: | Pionhed [2004-03-19 8:19] | |
|
 |
Peiza--> Ja, eller hur!! =)
Fimpen--> Ge samma storlek som Peiza, det blir kanon...vad kommer de att kosta förresten? |
| Skrivet av: | fimpen [2004-03-18 22:35] | |
|
 |
| cyborg>> Maila mig när du lyckats bestämma dig! |
| Skrivet av: | cyborg [2004-03-18 21:54] | |
|
 |
| jag är också intresserad av en tröja, hör av mig om storlek. |
| Skrivet av: | TJ [2004-03-18 13:22] | |
|
 |
Tusan vad sugen man blir på en KFUM-tröja. Kanske dags för klubbyte. Men jag tycker faktiskt alt. 1 var snyggare. |
| Skrivet av: | mjg [2004-03-18 9:58] | |
|
 |
| Har det varit en omröstning?? |
| Skrivet av: | Groth [2004-03-18 9:04] | |
|
 |
| Familjen Groth-Brobakken är också intresserade av 2 st tröjor, Axel röstade dock för annat alternativ och tjurar, han vill därför inte ha någon tröja. |
| Skrivet av: | Peiza [2004-03-18 8:33] | |
|
 |
| Pionhed>>Du är väl i min storlek, något tanigare kanske... =)) |
| Skrivet av: | Pionhed [2004-03-18 8:26] | |
|
 |
| Snygg! Jag vill nog också ha mig en, men jag kan inte prova på torsdag...finns det möjlighet att göra det i stavsjö eller skall det skickas in innan dess? |
| Skrivet av: | M&M [2004-03-17 20:49] | |
|
 |
Jättesnygga, hinner ej prova imorgon. Köper en Large |
| Skrivet av: | Peiza [2004-03-17 14:28] | |
|
 |
Tänkte på dem senast i förmiddags. BRA JOBBAT FIMPEN! |
[Tillbaka]
|