|
Videokameror till Bohuslän
| 2004-03-17 08:37 |
Bra om de vets som har möjlighet och lust tar med sådan, och filmar lite då och då. Ju fler bilder att välja bland vid redigering, desto större chans till uthärdlig reseskildring -04. Dessutom lämnar undertecknad gruppen lö em.
[Tillbaka]
|