INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Påskläger 8-12 april på Karlsrogården NY 2004-03-19 18:51 

Jag lägger in en lsta på de som anmält sig. Om inte den stämmer kontakta mig snarast. Glöm inte att ni måste själva anmäla er till tävlingarna och själva ordna skjuts.

Torsdag - måndag:
Pecka, Kerstin, Björn och Clobbe Norman
CG, Sara och Christer Garpenlund
Olof Källman
Fredrik Björklund
Birgitta Arlebo

Fredag - måndag:
Ulrika, Magnus, Cornelia, Victoria, Oscar och Ludwig Nilsson
Stina Öst
Cristoffer Jonsson och Beatrice Stockman
Anette Carlsson och Daniel Gustafsson
Sara Björnberg och Per Öberg
Inger Nicolas
Lars Arlebo
Martin Sedström
Anders Kallin
Jakob Lundberg
Ingemar Widén
Stefan Aronsson
Jan Johansson
Oskar Arlebo
Anders Pettersson
Emma Arlebo och Jonas Victorin
Gustav Groth
Albin, Sara, Moa och Ida Arlebo ?

Fredag - söndag:
Christina, Tomas, Ida, Albin och Agaton Långh

Lördag - måndag:
Henrik Nordh
Eleonor Grönwall och Weine Fredriksson
Jennie Brobakken, Erik Groth och Axel
Per Jonhed




Skrivet av:

Birgitta Arlebo
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1023


  [Tillbaka

Kommentarer 3 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: Stoffe [2004-03-24 17:05]
Anmält mig från Fre-Mån om det nu var oklart

Skrivet av: Stoffe [2004-03-24 17:04]
OK , med min anmälan via mail?
Min mail verkar vara ur funktion idag så jag kan inte se ett ev. svar från Birgitta.

Skrivet av: Widdas [2004-03-21 21:50]
JAg åker ner till påsklägrt på fredag någon gång mitt på dagen. Jag tänker ta min bil och i den finns det plats för ytterligare 2-3 personer. Om någon behöver skjuts så är edt bara att höra av sig.



[Tillbaka]