|
Påskläger 8-12 april på Karlsrogården NY
| 2004-03-19 18:51 |
Jag lägger in en lsta på de som anmält sig. Om inte den stämmer kontakta mig snarast. Glöm inte att ni måste själva anmäla er till tävlingarna och själva ordna skjuts.
Torsdag - måndag: Pecka, Kerstin, Björn och Clobbe Norman CG, Sara och Christer Garpenlund Olof Källman Fredrik Björklund Birgitta Arlebo
Fredag - måndag: Ulrika, Magnus, Cornelia, Victoria, Oscar och Ludwig Nilsson Stina Öst Cristoffer Jonsson och Beatrice Stockman Anette Carlsson och Daniel Gustafsson Sara Björnberg och Per Öberg Inger Nicolas Lars Arlebo Martin Sedström Anders Kallin Jakob Lundberg Ingemar Widén Stefan Aronsson Jan Johansson Oskar Arlebo Anders Pettersson Emma Arlebo och Jonas Victorin Gustav Groth Albin, Sara, Moa och Ida Arlebo ?
Fredag - söndag: Christina, Tomas, Ida, Albin och Agaton Långh
Lördag - måndag: Henrik Nordh Eleonor Grönwall och Weine Fredriksson Jennie Brobakken, Erik Groth och Axel Per Jonhed
|
Kommentarer
| 3 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Stoffe [2004-03-24 17:05] | |
|
 |
| Anmält mig från Fre-Mån om det nu var oklart |
| Skrivet av: | Stoffe [2004-03-24 17:04] | |
|
 |
OK , med min anmälan via mail? Min mail verkar vara ur funktion idag så jag kan inte se ett ev. svar från Birgitta. |
| Skrivet av: | Widdas [2004-03-21 21:50] | |
|
 |
| JAg åker ner till påsklägrt på fredag någon gång mitt på dagen. Jag tänker ta min bil och i den finns det plats för ytterligare 2-3 personer. Om någon behöver skjuts så är edt bara att höra av sig. |
[Tillbaka]
|