|
Udda KM Alpin SKID-O
| 2004-02-24 00:36 |
Har Du tänkt på att Du har fått en dag extra detta år! Här får Du chansen till ett öppet udda KM innan tävlingarna börjar på allvar!
Föranmälan kan även göras här! Ange SI-nummer!
Inbjudan
|
Kommentarer
| 2 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Anders [2004-02-27 15:56] | |
|
 |
| Någon som har ett par skidor och pjäxor att låna ut till en skidlös kille på 178cm med 42-43 i skostorlek att brukas vid detta arrangemang? |
| Skrivet av: | BoRot [2004-02-24 10:59] | |
|
 |
| Som alltid Pecka-Klockrent Om, vilket man aldrig vet så här tidigt i veckan, så är stålkanterna slipade, stavarna vässade och laggen vallade och Pinnen trimmad. Nu ska det bli åka av.................... |
[Tillbaka]
|