INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Anmälan och betalning till 5-dagars 2004 2004-05-13 17:27 

Den 15 maj är sista anmälningsstopp till 5-dagars i Göteborg. Detta är även sista anmälningsdatum för bokning av campingplatser och bussbiljetter mm.

Anmälning till tävlingen görs på anmälningssidan, finns inte den klass du vill springa med så skicka ett mail till mig med önskad klass. Bokning av campingplatser och bussbiljetter mm görs antingen i fältet för kommentarer nedan eller via mail på adressen emmarlebo@hotmail.com Skriv vad det är du vill boka så anmäler jag detta vidare till O-Ringen via klubben online. Det går även bra att boka via telefon 019-127586.

För att din anmälan och bokningarna ska vara giltig måste de vara betalda. Betalning sker till klubben på postgiro 143907-4 OBS! Nytt postgironummer!

Märk betalningen med "O-ringen 2004" och ditt eller din familjs namn samt vad du har betalat för.

Klicka på bilderna för att se dem i större format





Inbjudan


Skrivet av:

Emma Arlebo
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1009


  [Tillbaka

Kommentarer 10 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: Lars Jonhed [2004-05-14 17:36]
Jag beställer härmed 1 bussbiljett veckokort vuxen

Skrivet av: Birgitta A [2004-05-11 21:27]
Vi vill boka en husvagnsplats och 2 bussbiljetter.

Skrivet av: cggarpenlund [2004-05-11 18:45]
Glömde sträcktider för D15 o H12 (hoppas vi får ALLA sträcktider detta år) De är anmälda tidigare så jag får summan till 1710 kronor

Skrivet av: cggarpenlund [2004-05-11 18:14]
Vi önskar TÄLTPLATS o 5 busskort, två vuxna o tre barn

Skrivet av: Gunnel Öst [2004-05-10 19:14]
Familjen Öst önskar en husvagnsplats och fyra busskort, två vuxna och två barn.

Skrivet av: Hasse [2004-05-10 18:41]
Jag har betalt camping och 2 buss för någon vecka sedan men till gamla pg numret

Skrivet av: beh [2004-05-10 7:57]
även jag behöver bussbiljett.

Skrivet av: gurra [2004-05-05 21:18]
ÄNDRING! en fågel som viska i mitt öra att man inte fick bo med klubben med en tältplats, därför önskar jag ha en sk. Husvagn/tält plats. och bussbiljetter....

Skrivet av: Christina L [2004-05-04 21:50]
Bokar härmed en husvagnsplats och 4 busskort - 2 vuxna och två barn.

Skrivet av: gurra [2004-05-04 17:05]
jag vil ha en tältplats och bussbiljetter...anmälan har jag gjort!



[Tillbaka]