 |
|
| Skrivet av: | djN [2006-05-30 11:31] | |
|
 |
| Jag vill ha bååådaa!! (Boråsdialekt) |
| Skrivet av: | Pionhed [2006-05-30 9:26] | |
|
 |
| Anmäler mig till båda. |
| Skrivet av: | Anders [2006-05-30 8:39] | |
|
 |
| Kommer den 8e, korta banan... |
| Skrivet av: | Groth [2006-05-30 8:09] | |
|
 |
| Kommer på Suttarbodaracet |
|
 |
| Kommer på allt och lite till. |
| Skrivet av: | Peiza [2006-05-29 23:47] | |
|
 |
| Klockrent! Jag kommer på allt! Nu ska vi träna, jukola ska bli en grymt kul kavle. Känner mig verkligen laddad! |
| Skrivet av: | Axel [2006-05-29 23:36] | |
|
 |
| Kommer på båda. |
| Skrivet av: | Patrik [2006-05-29 22:58] | |
|
 |
| Jag kommer nog och slår Simones tid iaf =). Återkommer om 8/6 |
| Skrivet av: | pontan [2006-05-29 22:43] | |
|
 |
| kommer kanske på någon. |
[<<Föregående sida] 1 2 |
|
|
 |