INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
  (0/59)
 Skriv ett nytt inlägg -  Sök bland inläggen -  Statistik Uppdatera

Skrivet av: fille [2006-06-08 16:11]
kommer inte idag, skulle sprungit korta

Skrivet av: Jake [2006-06-08 7:29]
Ja kan tyvärr intr komma idag på träningen pga sjukdom (ont i halsen) skulle ha sprungit korta banan.

Skrivet av: Patrik [2006-06-07 18:58]
Hinner inte till träningen imorgon, jobbet kallar. Det är hårda bud i verkligheten (arbetslivet) =)

Skrivet av: Kajsa [2006-06-07 13:17]
JAG KOMMER INTE PÅ TORSDAG!!!! Ändrade planer!!! (Kommer inte på söndag heller!)

Skrivet av: iva [2006-06-07 8:43]
korta bana på torsdag, tack.

Skrivet av: Roland Fjellström [2006-06-06 21:00]
Korta banan tillsammans med Frida den 8 juni. Vi tar gärna en karta var.

Skrivet av: matte [2006-06-06 20:09]
Korta banan den 8:e tack!

Skrivet av: Bosse P [2006-06-06 11:06]
Korta banan den 8:e

Skrivet av: Christina [2006-06-06 10:46]
Korta på torsdag låter bra för mig.

Skrivet av: ingernicolas [2006-06-06 10:20]
Jag kommer den 8/6 och vill ha den korta banan.

Skrivet av: pettson [2006-06-05 16:35]
Vill springa 9km den 8:de

Skrivet av: Feenie [2006-06-05 8:45]
Vill ha den korta banan på torsdag. Kan inte komma i helgen, jobbar.

Skrivet av: Öberg [2006-06-04 20:32]
Emma Öberg och Tomas Lundström, korta banan

Skrivet av: fille [2006-06-04 18:30]
korta banan 8e tack!

Skrivet av: Jake [2006-06-04 18:11]
Kommer den 8onde, korta banan tack!

Skrivet av: Emma [2006-06-04 17:18]
Kom på att jag är borta den 11:e, så den träningen kommer jag inte på.

Skrivet av: larshellstrandh [2006-06-04 16:40]
Det koänn inte riktigt meningsfullt med kartor, stolpar, skärmar, koner, ringar, lekband o.s.v. när de flesta är på jukolaträningen. Förslag: Övriga tröttar ut sig efter eget huvud den 8:e.

Skrivet av: larshellstrandh [2006-06-04 16:37]
stefan

Skrivet av: Feenie [2006-06-04 13:29]
Jag dyker upp på torsdag

Skrivet av: Patrik [2006-06-04 12:22]
Jag försöker även hinna till träningen den 8/6 - långa banan tack!

Skrivet av: Sus [2006-06-04 7:40]
Jag kommer också gärna den 11:e.

Skrivet av: Kattis [2006-06-04 2:03]
Kommer gärna den 11:e om det finns en bana som tillåter det ;-)

Skrivet av: dg [2006-06-03 22:55]
jag hoppas att jag kommer på båda

Skrivet av: Sara.Ö [2006-06-03 20:08]
Jag kommer på båda. Korta banan tack!

Skrivet av: stefan [2006-06-03 13:22]
larshellstrandh>>Det borde vara så, fast vi borde ha en aktivitet för de som inte springer i jukolaträningen. 

Skrivet av: larshellstrandh [2006-06-03 12:19]
Jukolaträningen 8/6 måste väl rimligen betyda att Fia-OL från botten av grusgropen blir vid ett senare tillfälle. Eller...?

Skrivet av: Calle [2006-06-03 11:07]
jag kommer den 11:e..

Skrivet av: Kristin j [2006-06-02 23:16]
kommer även den 11:e...

Skrivet av: Kristin j [2006-06-02 23:14]
Jag kommer på träningen den 8/6. Korta banan tack!

Skrivet av: stina [2006-06-02 22:51]
jag kommer den 8e och springer korta banan

Skrivet av: Öberg [2006-06-02 22:06]
Jag kommer på båda

Skrivet av: stefan [2006-06-02 19:55]
Patrik>> Det vet jag inte men om jag gissar så är det inte före 18.. men därikring skulle jag tro

Skrivet av: Patrik [2006-06-02 17:29]
När sker den gemensamma starten den 8/6?

Skrivet av: Emma [2006-06-02 17:27]
korta banan den 8.e, tack!

Skrivet av: Emma [2006-06-02 16:34]
Jag kommer på båda

Skrivet av: beh [2006-06-02 15:44]
Jag kommer både 8e och 11e.

Skrivet av: stefan [2006-06-02 14:52]
Holma>> Vet inte om vi kommer springa där ännu. dessutom ville inte min ocad8 öppna din fil.

Skrivet av: Holma [2006-06-02 14:47]
När ni ska springa på kartan som jag skickade så kan ni ta det lite aktsamt vid bebyggelsen runt målet. Enligt grupp som tidigare tränat där så var det någon där som verkade lite griniga.

Skrivet av: Björne [2006-06-02 14:27]
Kommer tyvärr inte på någon av träningarna. Slutar skolan den 8:e och är borta den 11:e.

Skrivet av: ari [2006-06-02 14:08]
Den kvällen passar för en långpromenad:långa tack. (Om der är ok att promenera lite när eliten tränar)

Skrivet av: Snorkfröken [2006-06-02 13:32]
Korta banan den 8:e

Skrivet av: stefan [2006-06-02 12:04]
ja jag kommer ju att springa långa.

Skrivet av: birgitta a [2006-06-01 17:02]
Korta banan

Skrivet av: C-G Garpenlund [2006-05-31 14:56]
LillGarpen den korta 8 juni

Skrivet av: Kajsa [2006-05-31 13:03]
Jag kommer nog den 8 juni. Återkommer om den 11 juni.

Skrivet av: Hempa [2006-05-31 12:59]
Rättelse... Jag kan inte komma den 8e.

Skrivet av: Hans-Göran [2006-05-31 11:20]
Den 8:e, korta banan.

Skrivet av: Brynäs [2006-05-31 9:24]
Weine och Eleonor kör korta banan 5 km

Skrivet av: Löken [2006-05-30 18:00]
Jag är självklart "på" på allt... Ska bli skoj...

Skrivet av: Hempa [2006-05-30 13:57]
Kommer också på allt!

2 [Nästa sida>>]