 |
|
|
|
Kommentera nyheten Fyra ungdomskontroller saknas från Dansbanan v 19!
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Lasse H [2008-05-16 14:56] | |
|
|
| Kristin! Du kanske gjorde nått annat på tävlingen som blev bra och rätt! |
| Skrivet av: | Kristin j [2008-05-16 10:56] | |
|
|
| Sorry, det var visst jag som hade lite bråttom och tog med mig dom till miniknatet. Lämnade ju tävlingen innan den var slut och glömde sen av att se till att de kom tillbaka. Bra att Groth har ordning på sakerna och ursäkta min slarvighet. |
| Skrivet av: | Groth [2008-05-16 10:48] | |
|
|
| Ja. Jag kör tillbaks dom innan söndag em. |
| Skrivet av: | Lasse H [2008-05-16 7:56] | |
|
|
| Kanon! Finns de i klubbstugan söndag eftermiddag? Ska gärna vara ute igen i skogen måndag morgon. Har du ""Nolla", "Check", "Start" och "Mål" också, kanhända? |
| Skrivet av: | Groth [2008-05-15 20:54] | |
|
|
| Kontrollställningarna ligger i mitt garage, de användes till miniknatet i helgen och jag har inte haft tid att köra tillbaks dom till klubbstugan ännu. |
|
|
|
 |