 |
|
|
|
Kommentera nyheten Natt DM 2008 - Resultat - WinSplits
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Pecka [2008-04-17 21:51] | |
|
|
| winsplits kommer fredag kväll då jag är borta till dess |
|
|
Tack för ett trevligt Natt-DM! Kommer resultaten på WinSplits och finns det någon möjlighet att få det hela på RunOway? Många är säkert intresserade av vad som skedde på den egna banan, men kanske också hur H21-banan såg ut och vad som hände där. Bästa hälsningar Arne G |
| Skrivet av: | stefan [2008-04-16 7:21] | |
|
|
| Jag har mera kvarglömda kläder som kommer köras till Karlslund, ikväll finns de hos mig, 070-4411849 |
| Skrivet av: | Ellinor Eriksson [2008-04-14 17:51] | |
|
|
Hej! Jag har ångrat mig nu i sista stund och undrar om det kanske finns någon möjlighet att få vara med på natt-dm även fast efteranmälningen har gått ut. Hoppas det går!
Mvh Ellinor Eriksson (D 14) |
|
|
|
 |