 |
|
|
|
Kommentera nyheten Sista anmälan 13/1 till "Spanien 2008"
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Piraten [2007-11-07 10:23] | |
|
|
Det verkar finnas gym på alla tre varianter av boende. Utomhuspoolerna är nog stängda i februari. Marjal och La Marina har en liten inomhuspool. Jag tror inte det finns möjlighet att laga egen mat på hotell Cabo Servera men å andra sidan är boendet lite bekvämare. La Marina ligger i direkt anslutning till strandkartorna. Från Marjal går det lätt att jogga dit på några minuter. Eventuellt går det att jogga även från Hotellet Cabo Servera till den södra kartan. |
| Skrivet av: | Pionhed [2007-11-06 23:04] | |
|
|
| Pirates Jane: Vilket boende är tilltänkt? Den där sportanläggningen med pool och gym känns schysst att ha i närheten! |
|
|
|
 |