 |
|
|
|
Kommentera nyheten Träningar vintern 07-08
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
|
|
| Christina WL>>> Bra fråga! Nu är rubrikerna lite förtydligade. Jag tror att gympa och mässa är från och med nästa vecka, rätta mig någon om jag har fel. |
| Skrivet av: | Christina WL [2007-10-24 16:54] | |
|
|
| Ifall man skulle få för sig att vara med någon gång :) Vilken dag är gympan? Och från vilket datum? |
|
|
|
 |