 |
|
|
|
Kommentera nyheten Schack-ol 18 september
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | C-G [2007-09-17 14:02] | |
|
|
På uppdrag av Peter J o Roland F har jag fått order att lägga Schack-ol för guldgänget, de yngsta skall inte vara med på detta utan ha almanacks-ol också vid klubbstugan. På schack-ol döljer man ungefär halva kartan likt ett schackbräde , detta är en förenklingsträning. Det finns som sagt var 2 banor 4,4 o 3,6 km. Räknar inte med att några seniorer skall träna detta eftersom det går i Karlslundskogen och de skall ju springa en 3-4 gånger så långt. Men det finns kanske några andra som törs trotsa Karlslundskogen på en udda träning som är ganska rolig med bl a kontrollpunkter som graven och det ogenomträngliga fortet. |
| Skrivet av: | Undrande [2007-09-17 12:02] | |
|
|
| Är det inte Almanacks-ol som gäller för den kvällen? Kan du inte beskriva kort vad som går av stapeln för att locka några seniorer. |
|
|
|
 |