 |
|
|
|
Kommentera nyheten Många medaljörer i helgens DM (och KM)
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
|
|
| Kajsa>>> Jag är precis lika okunnig som du, jag bara chansar... :-S |
| Skrivet av: | Kajsa [2007-09-03 16:11] | |
|
|
| Det är en bra idé. Anmälan till RM går ut imorgon så om jag är snabb med en nyhet om detta så hinner folk anmäla sig. Jag utgår från att de de klasser med två eller flera startande har gjort sitt KM. Eller? |
|
|
Kajsa>>> Jag skulle tro att det krävs minst två löpare i en klass för att ge den KM-status. Normalt brukar vi ju slå ihop klasser i förväg, baserat på vilka som anmält sig, men det fungerar ju inte att göra i efterhand eftersom de flesta klasser som skulle ha slagits samman nu sprungit olika banor.
Mitt förslag är att i de klasser som inte fick KM-status i söndags utlyses nytt KM på RM. |
| Skrivet av: | Kajsa [2007-09-03 11:37] | |
|
|
| Bra fråga du ställer där på slutet Oskar. Har skummat igenom stadgar och organisation etc men finner inget svar. Om någon vet så skriv gärna svaret här. Jag gör en resultatlista för KM efter det. Grattis till segern! |
|
|
|
 |