 |
|
|
|
Kommentera nyheten RM och KM 2007 UPPDATERAD INFO!
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | birgitta a [2007-08-18 10:32] | |
|
|
| Visst ska det vara långdistans f.d. klassisk distans på KM. |
|
|
| Bra lösning i år! Det finns säkert en förklaring, men varför välja medeldistansen med så korta banor? Vi har ju redan haft ett "kort-KM" i år. Jag tycker att klubbmästarna borde koras över "klassisk distans". Alltså utlysa söndagen som KM-dag. Lite högre status, liksom. Men som sagt, man har ju inte hela motivbilden. |
|
|
|
 |