 |
|
|
|
Kommentera nyheten Träning "Inga missar på O-ringen"
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
|
|
Tjeeena!
Jag håller på att fixa en träningshelg på hemmaplan inför O-Ringen, skulle det vara ok om vi körde banan, på söndagen den 15/7 på förmiddagen!??
Någon kanske vill komma ner till Hallsberg på ngt pass, som utbyte! Kolla Tisarens hemsida för mer info! eller hör av er till mig!
|
| Skrivet av: | Pecka [2007-07-04 14:55] | |
|
|
| Skönt! Man har ju hela helgen på sig? |
| Skrivet av: | Pionhed [2007-07-04 14:01] | |
|
|
| Coolt! Bra initiativ! |
|
|
|
 |