 |
|
|
|
Kommentera nyheten Träningsläger i Tjeckien
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Iva [2007-03-21 20:57] | |
|
|
det verkar som ett trevligt land det där! var i Balkan ligger det nånstans? nästa gång hänger jag med :) kanske tjeckiska femdagars i härlig sandstensterräng: http://ok-bor.cz/bohemia/
|
|
|
|
 |