 |
|
|
|
Kommentera nyheten Är det någon som skall SPRINGA på lördag
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | groth [2007-01-26 15:26] | |
|
|
| jag ska minnsann springa jag... |
|
|
| Då kör vi på det, jag har uppdaterat månadsprogrammet. |
| Skrivet av: | C-G [2007-01-26 10:25] | |
|
|
| Jag är inne helt på samma linje. Klockhammar gäller fortfarande, Stefan har nyckel, så skida på nu medan det går. |
| Skrivet av: | da Silva [2007-01-26 7:39] | |
|
|
| Det kan nog vara en bra idé att skjuta på träningen och åka skidor istället. Dels för att passa på när det går, dels för att teknikmomentet på träningen blir mycket bättre längre fram när det inte är spårsnö. Men vi utgår väl fortfarande från Klockhammar/Blankhult? |
|
|
| Jag kan tyvärr inte komma. Har jour och får köra varvlopp i Nora, skitskoj :)... |
|
|
|
 |