 |
|
|
|
Kommentera nyheten KkkK - 7 Husartorpet Lagmanstorp
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
|
|
| Lyckades, trots att jag genom åren kutat runt den där busken hundratals gånger, bomma kontrollen där på stadsorienteringen i vintras med en dryg halv minut. Syrénbusken hade plötsligt blivit en ruin på kartan! :-) |
|
|
|
 |