 |
|
|
|
Kommentera nyheten KkkK - 5 Sommarbutiken i Gäddesta
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
|
|
| jätte roligt att läsa om gäddesta och affären där. jag har köpt en liten stuga i området. har för mig att min pappa och jag har köpt glass en sommar på sextiotalet i den kiosken fast jag kanske har fel. |
|
|
|
 |