INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten KkkK - 1 Mosippan

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: C-G Garpenlund [2006-05-04 22:16]
Idag den 4 maj hade Mosipporna slagit ut

Skrivet av: Tommy [2006-05-03 11:33]
Rätt C-G men fortfarande ej utslagna 1.5. Skymtade vitt i öppningarna.

Skrivet av: C-G [2006-04-26 13:48]
Tittade till Mosippan idag (26 april) 20-tal knoppar nästan utslagna, ge dem ett par dagar till så!!!

Skrivet av: Tommy [2006-04-23 20:10]
Vi tog söndagspromenaden förbi stället 23.4 och räknade till 13 st knoppar. Kan det vara nära nu...1 vecka till?

Skrivet av: HNord [2006-04-21 11:51]
Jag svängde förbi vid lunchtid den 20 april, parkerade bilen i bussfickan för linje 7, tog dottern på höften och såg efter. Då var det knopp som jag antar att ett proffs skulle kalla det. Men inga utslagna blommor.