 |
|
|
|
Kommentera nyheten KkkK - 1 Mosippan
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
|
|
| Idag den 4 maj hade Mosipporna slagit ut |
| Skrivet av: | Tommy [2006-05-03 11:33] | |
|
|
| Rätt C-G men fortfarande ej utslagna 1.5. Skymtade vitt i öppningarna. |
| Skrivet av: | C-G [2006-04-26 13:48] | |
|
|
| Tittade till Mosippan idag (26 april) 20-tal knoppar nästan utslagna, ge dem ett par dagar till så!!! |
| Skrivet av: | Tommy [2006-04-23 20:10] | |
|
|
| Vi tog söndagspromenaden förbi stället 23.4 och räknade till 13 st knoppar. Kan det vara nära nu...1 vecka till? |
| Skrivet av: | HNord [2006-04-21 11:51] | |
|
|
| Jag svängde förbi vid lunchtid den 20 april, parkerade bilen i bussfickan för linje 7, tog dottern på höften och såg efter. Då var det knopp som jag antar att ett proffs skulle kalla det. Men inga utslagna blommor. |
|
|
|
 |