 |
|
|
|
Kommentera nyheten Veteran-ol i 30 cm snö
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Tommy [2006-04-06 21:31] | |
|
|
| Men herregud C-G du får inte kalla det tävling. Nej "antikrunda" eller "aktivitet för köttberget" är mer passande, he,he. För övrig hittade jag ett par fina tunna handskar utanför duschrummet. Är det någon som deltog i aktiviteten som tappat dem? Ring 27 86 66. |
|
|
|
 |