 |
|
|
|
Kommentera nyheten Årets skid KM avgjort
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Löken [2006-03-18 21:50] | |
|
|
Tack för ett fint arrangemang och initiativ :)... Jodå, 18 km är det allt. Tänk på att det var bra isigt och att du är en vass skidåkare Sjögen... |
| Skrivet av: | Peiza [2006-03-18 17:49] | |
|
|
| Får gratulera mästarna, speciellt Löken som knäckte mig direkt. :) Men jag är tveksam till att det verkligen var 18km. SKulle uppskatta det till 15 kanske. För jag är tveksam till om jag nånsin gör 18 km på en timme i skidåkning. |
|
|
|
 |