INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Dags för J U K O L A

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: dg [2005-06-16 11:11]
Lars Nordqvist VBOL>> Den som kan svara på det är Ingemar Widen. Maila till honom: ingemar.widen@bredband.net

Skrivet av: Lars Nordqvist VBOL [2005-06-15 12:21]
Hejsan!

Jag bor ju i Örebro och ska också på Jukola. Jag undrar om det kanske finns en liten plats åt mig i eran stora fina buss? Vi ska också åka med Silja kl 1700 fredag. Så jag behöver ta mig till båten på fredag.

MVH
Lars Nordqvist

Skrivet av: One96 [2005-06-15 10:48]
Pionhed>> blir det bättre kurs då?

Skrivet av: Pionhed [2005-06-15 10:11]
Är det någon/några som är sugen/sugna på en gemensam växling till euro?

Skrivet av: fimpen [2005-06-13 20:19]
Lysande Ingemar, nu blev man ju inte mindre sugen på att åka till Finland!