INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Intresseanmälan till Rånässtafetten

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: Patrik [2005-04-05 10:50]
Ser på PM:et att det finns en klass som heter öppen stafett. start 10,40. Banlängderna är 2,8km vit,4,0km röd samt 6,7km svart. alla sträckor raka. Tänkte om Fille,Matte o Sara Ö alt Haglund el Madde vill bilda ett lag..om det inte skulle bli ett D17 el H13-16 lag.

PM http://www.ranasok.se/rstaf/pm05.pdf

Jag åker till stafetten på egen hand,då jag och Madde åker hem till mina föräldrar efter Katringholms natt på fredag.

Skrivet av: Patrik [2005-03-31 9:25]
Tänkte på om de som blir uttagna som 1a resp 2a sträckslöpare ska övernatta nånstans i Norrtälje/Rimbo trakten? Starten är 9,30 och kan väl gissa på att det tar 3-3,30h enkel väg. så blir en tidig avresa annars

Skrivet av: Patrik [2005-03-30 15:58]
Balken>> Igår saknades det två intresserade för att fylla två lag,men inte nu längre. Var det som Peiza menade

Skrivet av: Balken [2005-03-30 14:50]
Peiza>> Va??

Skrivet av: Peiza [2005-03-29 19:01]
Fattas två löpare...