INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Curt springer EM för döva i Lettland 23-29/8

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: Curt [2004-08-27 19:38]
Kommer har med dagens resultat efter kort tavlingen.
Ar nojd med min insats.
Kvalet idag pa fm kom jag 6:a och gick till finalen senare pa em. 3 av oss svenskar gick till final. I finalen blev jag baste svensk pa 13:e plats. Det har gatt ruskigt fort att springa i dagens tavling. Segraren hade 4,52 i km tid, jamfort med min som var 6,36. Sa fort har jag inte sprungit pa ett bra tag under en tavling.
Som alla sager om jag inte hade missat kunde jag fatt medalj. Det var relativt jamnt .
Imorgon springer jag forsta strackan pa budkavlen. Hoppas att det blir en framskjuten placering

Kolla in pa
http://www.lnsf.lv/users/orient/

//Curt

Skrivet av: Curt [2004-08-25 14:46]
Peiza>> Vi har 5 man pa plats och bara 4 far springa. Jag springer klassisk o kort, sen far vi se vilka som springer budkavlen.
I dagens klassisk gick det hyfsat. Kom pa 17 plats av 48 startande. Missade lite grovt pa forsta och 16:e av 22 kontroller. Lite smabommar. Var i alla fall 2:a basta svensk. Imorgon ar det vilodag. Pa fredag ar det kort kval. Finalen gar samma dag pa eftermiddagen. Kommer emd mer rapport sen.
//Curt

Skrivet av: Peiza [2004-08-25 14:25]
Här är en lite rapport från sprinten, Curt verkar inte ha fått startat på den distansen.

http://www.svenskdovidrott.nu/t1.asp?p=53358&x=1&a=128570

Skrivet av: da Silva [2004-08-16 13:49]
Curt>>> Lycka till, kör hårt!

Skrivet av: skistar [2004-08-14 12:28]
Curt >> Lycka till! Fort och RÄTT!

Skrivet av: Pionhed [2004-08-13 19:04]
Håll fart! Stort lycka till!

Skrivet av: BoRot [2004-08-13 12:00]
Curt....Lycka till vi håller tummarna!!!