INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Resultat och sträcktider från teknikträningen 16/9

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: da Silva [2003-09-17 21:02]
Anders>>> Du borde veta att man inte ska tro på ett ord av vad Skopan säger...

Skrivet av: Anders [2003-09-17 18:56]
stefan>> Skopan (som var en av dom 3 som inte bommade kontrollen) hävdar att hon hade rätt punkt inritad på sin karta

Skrivet av: stefan [2003-09-17 13:21]
Gäller ju att inte bli lurad av banläggarens små finter.
Var också vid riktig punkt först.

Skrivet av: Anders [2003-09-17 8:16]
da Silva>> Jag va också vid rätt punkt, men sen hittade Stefan fel punkt och då sprang jag dit, förstod att det var fel, men stämplade iaf och fick rättstämplat. Jag tror det var så man skulle göra.

Skrivet av: da Silva [2003-09-16 23:22]
Bra jobbat! Men hur kan man få felstämplat när man varit vid rätt punkt och inte kontrollen var det? Snarare de som hittade kontrollen utan att märka att nåt var fel som borde straffas! :-)